Archief

  • Alles
  • Algemeen
  • Design
  • Tutorial

Ter promotie voor het jongerenportaal Cilio heeft Mennes Creative de merchandise ontwikkeld waarbij eenvoudige berichten duidelijk worden gepresenteerd d.m.v. Vistekaarten en posters. De stijl moest overeenkomen met het logo van Cilio, zodat het eind product een geheel wordt....

Bij Sustainalytics was het de uitdaging om de rapporten te voorzien van een nieuwe look & feel. De oude huisstijl was ietwat gedateerd; Mennes Creative ging de uitdaging aan om de analyses en rapportages op een meer aansprekende en eigentijdse manier te presenteren....

In het kader van Fit For Free magazine heeft Mennes Creative de algehele lay-out ontworpen en per pagina diverse indelingen en stijlen ontworpen. Het moest een – wat een fitness centrum betaamt – sportieve indruk weergeven, wat met strakke lijnen en contrasten ogenschijnlijk aardig is...

Voor korfbalvereniging DeetosSnel, meervoudig landskampioen, ontwerpen wij jaarlijks het DeetosSnel magazine. Daarnaast hebben wij de clubcard, vlaggen, scorebord en diverse uitingen ontworpen. De uitdaging van dit project was om de fusie van Deetos en Snel te combineren in het logo en de diverse uitingen. Hiervoor...

In het kader van de millennium doelen heeft Mennes Creative een creatieve en kleurrijke huisstijl ontworpen....

Voor alle vestigingen van Trema kinderopvang was het van belang dat er aantrekkelijke herkenningspunten per BSO/KDV werden ontworpen. Door een speels karakter toe te passen waarbij elke vestiging haar eigen unieke ontwerp kreeg toegewezen is dit voor de klant van Trema gemakkelijker te herkennen....

Voor het House feest Stereo Flavours is de complete huisstijl vanaf de basis ontwikkeld. In de poster komt sterk de naam naar voren (stereo's aan de zijkant, de kleuren en vormen zorgen voor de flavours). Op de flyer was het van belang om de benodigde...

De juiste informatie zo aantrekkelijk mogelijk laten weergeven, dat stond centraal in het ontwerp voor de posters van Dancetour. Line-ups, festival informatie, locaties, noem maar op, alles moest zo uitnodigend en ook duidelijk naar voren komen. D.m.v. Divers kleurgebruik wordt het makkelijker gemaakt om de...

Voor de RJR hebben wij de oude huisstijl een make-over gegeven door het ontwerp meer een eigentijds karakter te geven. Het speelse karakter – met jongeren als doelgroep – van het nieuwe ontwerp heeft als doel om als herkenningspunt te fungeren. De skyline van Rotterdam...