Het internet heeft zich de afgelopen decennia ontwikkeld van nuttige informatiebron tot eigentijds verlengstuk van de wereld om ons heen. Het web raakt steeds meer verweven in onze samenleving en met de doorbraak van de smartphone en tablet is daar een extra dimensie aan toegevoegd: mobiel. Een eigentijdse website die zich aanpast aan het apparaat waarop hij wordt bekeken is daarom raadzaam om u vandaag de dag online te positioneren en uw doelgroep op de juiste manier aan te spreken. Maar bij webdesign komt meer kijken…
De afgelopen jaren heeft het aantal smartphone en tablet gebruikers een enorme vlucht genomen en nog altijd wordt die stijgende lijn met de dag voortgezet. Het aantal smartphone gebruikers is exponentieel gestegen en in ruim de helft van alle Nederlandse huishoudens is vandaag de dag minstens één tablet te vinden. Deze ontwikkelingen hebben als gevolg dat de wereld om ons heen steeds mobieler wordt; toegang tot internet beperkt zich niet langer tot de PC in de computerhoek. Steeds meer mensen hebben het wereldwijde web letterlijk in hun broekzak zitten.
Laat uw naam en telefoonnummer achter in het onderstaande formulier en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Met SEO, ofwel zoekmachine optimalisatie, kunt u ervoor zorgen dat uw website beter gevonden wordt in de resultaten van de grote zoekmachines zoals Google, Bing, Yahoo, etc. Door SEO doorlopend toe te passen wordt u steeds beter vindbaar wordt voor uw (potentiële) klanten. Met de hulp van onze specialisten kunt u uw website optimaliseren. Door onder andere gebruik te maken van zoektermen die door uw doelgroep veel gebruikt worden of gerelateerde SEO content toe te passen.
Voor het up-to-date houden van website of webshop hebben we een dienst die voorziet in content marketing op abonnementsbasis. Opdrachtgevers kiezen het type content, de gewenste frequentie, tone of voice en wij regelen de rest. Dat kan gaan om een maandelijks aantal blogs, landingspagina’s of productfoto’s. Maar ook teksten die herschreven moeten worden, te optimaliseren afbeeldingen en/of berichten op sociale media.
Het aantal consumenten dat online aankopen doet in webwinkeis is de afgelopen tien jaar exponentieel gestegen. De magische grens van tien miljoen Nederlandse online shoppers is inmiddels doorbroken en het einde is nog lang niet in zicht. Sterker nog; dankzij de komst van de smartphone en de tablet wordt het voor uw potentiele klant alleen nog maar makkelijker om uw producten aan te schaffen. En dankzij sociale media is serieuze online klantenbinding niet langer voor alleen de grote retailers weggelegd. Kortom: kansen genoeg, maar hoe pakt u dat nou aan, zo’n webwinkel met de moderne mogelijkheden van nu?
Waar het internet begon met eenvoudige en statische websites, is het online landschap verrijkt met web applicaties. Dat zijn interactieve toepassingen die volledig op het web draaien. Web applicaties bieden tal van mogelijkheden om uw meest innovatieve ideeën tot leven te wekken, uw doelgroep beter te bedienen en uw processen te optimaliseren én versnellen. Dankzij het feit dat web applicaties informatie stroomlijnen en de communicatie tussen u en uw doelgroep verhelderen dragen ze bij aan verbeterde interactie, verhoogde efficiëntie en meer effectiviteit in uw organisatie. Zodoende kunt u dankzij web applicaties niet alleen nieuwe markten aanboren maar ook aanzienlijke kostenbesparingen realiseren.
Dankzij de ontwikkeling van het internet zijn moderne websites uitgegroeid tot bonte verzamelingen online content. Een samenspel van tekst, video en visuele prikkels dient om bezoekers te informeren, entertainen en/of werven. Waar vroeger handmatig met de code werd gestoeid om alles netjes op z’n plaats te krijgen biedt vandaag de dag een content managemensysteem (CMS) uitkomst om alle inhoud van uw website eenvoudig te beheren en actueel te houden. Zonder technische kennis!
In onze door prikkels gedomineerde maatschappij spelen uiterlijk, vormgeving en uitstraling een zeer prominente rol. De duizenden beelden die dagelijks om uw aandacht schreeuwen hebben één ding gemeen: ze proberen onderscheidend te zijn en eruit te springen. Of dat lukt is een tweede, want de meeste visuals overleven de schifting in uw onderbewuste “filter-mechanisme” niet.
In een wereld die steeds meer wordt gedomineerd door illusie en snelheid, en waar visualisaties met de dag realistischer worden zorgen 3D impressies letterlijk voor een extra dimensie. Vaak komen grafische ontwerpen in twee dimensies gewoon niet voldoende uit de verf. Het driedimensionaal illustreren en animeren van uw idee, product of object zorgt dan voor nét dat beetje extra op visueel gebied.